تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
محمد توسلی:
بیانیه کسانی مثل عباس امیرانتظام برای شرکت در انتخابات اهمیت شرکت در این دوره و گره خوردن آن با منافع کشور را به ما یادآوری می کند. در طول این چند سال این پدیده جدیدی است و نشان می دهد که جنبش ملی ایران احساس خطر کرده و برای نجات ایران و آینده ای که تاریک به نظر می رسد به صحنه آمده اند.

تدبیر24»محمد توسلی، عضو شورای مرکزی و رییس دفتر سیاسی نهضت آزادی، اهمیت این دوره از انتخابات را مشابه با دوم خرداد 76 دانست وگفت: این انتخابات در تحلیل های اولیه ما مشابهت زیادی با انتخابات دور دوم ریاست جمهوری رهبر اصلاحات داشت. اما بعد از گذشت زمان و با شرایطی که امروز به وجود آمده است علاوه بر شباهت این دوره با سال 80، فضا را بیشتر به سمت دوم خرداد 76 دیده ایم.

توسلی  در گفت و گو با سحر - پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی  دکتر حسن  روحانی -ادامه داد:در واقع این تقابل بین گفتمان اصلاحات که از دهه 60 پایه گذاری شده بود در آن زمان به وجود آمد. بعد از آن، کشور با جریان های از پیش تعیین شده برای ریاست جمهوری رو به رو شد و در این شرایط خاتمی گفتمان اصلاح طلبی را دوباره مطرح کرد و کسانی را که قصد شرکت در انتخابات نداشتند، پای صندوق های رای آورد و نتیجه آن شد که در آن دوره 20 میلیون نفر به اصلاحات رای دادند.

او همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت در این دوره از انتخابات گفت: منافع ملی ما در گرو این انتخابات قرار گرفته است و شاهد این هستیم که افراد زیادی که به منافع مردم و کشور اهمیت می دهند از روحانی اعلام حمایت کرده و به همین ترتیب مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کرده اند. بیانیه کسانی مثل عباس امیرانتظام برای شرکت در انتخابات اهمیت شرکت در این دوره و گره خوردن آن با منافع کشور را به ما یادآوری می کند. در طول این چند سال این پدیده جدیدی است و نشان می دهد که جنبش ملی ایران احساس خطر کرده و برای نجات ایران و آینده ای که تاریک به نظر می رسد به صحنه آمده اند.

توسلی در ادامه جانبداری رسانه ملی از یک نامزد خاص را خلاف قانون رسانه و ماهیت رسانه ملی دانسته و افزود: رسانه ملی در ذات خود باید بی طرف باشد و اخبار را با بی طرفی پوشش دهد و اینکه در جریان انتخابات از نامزد خاصی حمایت کند مایه تاسف است. اما این را هم باید در نظر داشت که این حمایت و جانبداری اثر مثبتی روی مخاطبان نخواهد داشت. در واقع تلویزیون با این حرکت باعث می شود مخاطبان احساس خطر کرده، به میدان آمده و به نامزد اصلاح طلب رای بدهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها