تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
قائم مقام راه آهن:

مردم با شناخت کافی به نامزد مورد نظر خود رای دهند

قائم مقام مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، از مردم خواست با شناخت کافی به نامزد مورد نظر خود در انتخابات فردا(جمعه) رای دهند.
تدبیر24»«احمد خدایی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: شرکت در انتخابات وظیفه همه آحاد مردم است تا از بین نامزدها اصلح ترین فرد انتخاب شود.
وی تصریح کرد: انتظار داریم در روز 29 اردیبهشت ماه شاهد حضور پرنشاط مردم در پای صندوق های رای باشیم.
خدایی اظهار داشت: امسال صدا وسیما برنامه ریزی خوبی کرده بود تا مردم از برنامه های نامزدها مطلع شوند و امیدوارم مردم با شناخت کافی بتوانند به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.
قائم مقام راه آهن افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری فرموده اند مردم در روز 29 اردیبهشت ماه اصلح ترین فرد را برای رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس دهم شورای اسلامی بیست ونهم اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
حسن روحانی، سیدمصطفی هاشمی طبا، سیدابراهیم رئیسی و سیدمصطفی میرسلیم نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
رئیس دولت دوازدهم تا سال 1400 مسئولیت قوه مجریه را بر عهده دارد.
دراین دوره از انتخابات بیش از 63 هزار شعبه اخذ رای با 130 هزار صندوق رای در کشور در نظر گرفته شده است.
در انتخابات شوراها در 141 شهر اخذ رای به صورت الکترونیکی خواهد بود و در مابقی شعبه ها و انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس به جز اخذ رای و شمارش آرا مابقی فرآیند الکترونیکی خواهد بود.
160 هزار نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات بسیج شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: