تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
هیاهوی خاصی در سطح سطح شهرهای استان لرستان موج می‌زند و رنگ و بوی تعطیلی از شهرها و روستاهای لرستان رخت بربسته است.
تدبیر24»روند اخذ آرا از ساعت ‌٨ صبح آغاز شده که رای‌دهندگان می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه و پس از ثبت‌نام، رأی خود را به صندوق بیندازند.

امروز این رای‌ها به بار خواهد نشست و مردم مقتدرانه دشمنان را مایوس و ناامید می‌کنند و با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات به جهانیان نشان خواهند داد که به نظام علاقه دارند و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند آن را از دست بدهند.

امروز همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز شناسنامه به دست پای صندوق‌ های رای رفتند مردمی که آرام آرام از رای‌های قومی و قبیله‌ای، رای‌های احساسی و بی‌تدبیر،‌ فاصله گرفته‌اند و امروز موجی از شور و نشاط در استان لرستان ایجاد کردند.  پیر و جوان، مرد و زن، کارمند، کارگر، دانشجو، ورزشکار، هنرمند، همه آمده اند همه مردم لرستان آمدند تا جهان مثل همیشه متحیر شود، صلابت و استواری ملت ایران را به نظاره بنشیند.

علی بیرانوند یکی از شهروندان لرستانی در این‌باره به خبرنگار ایسنا، گفت: هرچه مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، تاثیرگذاری این مشارکت بر سیاست‌های خارجی و داخلی کشور و نگاه کشورهای جهانی به ویژه کشورهای مستکبر به ایران بیشتر خواهد بود. مردم ملت شریف ایران همواره نشان داده‌اند که به انقلاب و اصول و ارزش‌های نظام علاقمند هستند.

جعفری یکی دیگر از شهروندان لرستانی تصریح کرد: خوشبختانه همواره مردم ایران حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف و به ویژه انتخابات داشته‌اند. تجربه نزدیک به 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به مردم نشان داده است که این مشارکت تا چه حد در یکپارچگی و انسجام نظام و اثرگذاری بر سرنوشت ملی موثر است.

یکی از شهروندان لرستانی بیان کرد: فهم و شعور سیاسی و اجتماعی ملت ایران بسیار بالا است و بنابراین اطمینان داریم که امروز شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این‌باره گفت: این مردم هستند که در جهت تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی امروز پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا بار دیگر با حضور آگاهانه خود مُهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بزنند.

وی اظهار کرد: همیشه حضور مردم در انتخابات و در همه صحنه‌های انقلاب فوق تصور همه بوده است و در این دوره از انتخابات نیز مطمئناً حضور مردم بسیار باشکوه و حماسه ساز و حضوری است که نشان می‌دهد بلوغ سیاسی و بینش سیاسی مردم بالاست و آنها احساس مسئولیت می‌کنند، احساس این‌که باید خودشان سرنوشت خودشان را تعیین کنند. این حضور آگاهانه و بادرایت مردم در صحنه داخلی و خارجی تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان برنده اصلی انتخابات را ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: این مردم هستند که در جهت تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی امروز پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا بار دیگر با حضور آگاهانه خود مُهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بزنند و با حضور خود اعلام کنند که این نظام و انقلاب را دوست دارند و قطعاً این حضور مردم  پشتوانه قوی و محکمی برای مسئولان خواهد بود.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این‌باره گفت: مشارکت و شور حضور مردم؛ تمام تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام را به نوعی تبدیل به فرصت می‌کند. با تمام توان، همه شرایط را برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات فراهم کنید. فرمانداران باید تحت هیچ شرایطی مبنا بودن قانون را فراموش نکرده و از قوانین عدول نکنند.

وی با تاکید براینکه رعایت اصل بی‌طرفی توسط مجریان از ضروریات و اهم انتظارات و الزامات  است، اضافه کرد: رای مردم امانت است و وظیفه همه مجریان مخصوصا فرمانداران حفاظت و پاسداری از این امانت استمشارکت و شور حضور مردم تمام تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام را به نوعی تبدیل به فرصت می‌کند . هنر هر کدام از ما فراهم کردن شرایط مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات است.

ناهید پرویزپور، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان نیز گفت: 1766 صندوق اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم لرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت در نظر گرفته شده است. 1766 شعبه اخذ رای کار جمع‌آوری آراء مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در لرستان بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در  شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، نورآباد و الیگودرز به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و ۵۹۹ شعبه الکترونیکی کار جمع‌آوری آراء مردم در این 6 شهر را برعهده دارند. تعرفه‌ها و صندوق‌های جمع‌آوری آراء بین فرمانداری‌های شهرستان‌های استان متناسب با نیاز هر شهرستان توزیع شده است

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها