تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
داریوش قنبری:
شورای نگهبان و وزارت کشور موظفند طبق قانون تمهیداتی بینادیشند که تا هر زمان که طول کشید رای همه افرادی که به مراکز رای گیری مراجعه کرده اند اخذ شود.

تدبیر24»داریوش قنبری ،نماینده سابق مجلس  گفت: مردم با  حضور شان  پای صندوق های رای می خواهند بر نقش خود  در اداره کشور تاکید کنند و همچون دوم خرداد حماسه ای ماندگار بیافرینند.

این فعال سیاسی  اصلاح طلب  در گفت و گو با سحر-پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی -ضمن دعوت از همه مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: فضای خیلی خوبی در تهران و دیگر استا ها  وجود دارد. مردم مشارکت خوبی در حوزه های انتخابیه داشته اند و این  حضور شور و نشاط خوبی در جامعه رقم زده است.

قنبری ادامه داد: من این فضا را وقتی با انتخابات سال 76 مقایسه می کنم به این تصور می رسم که مشارکت مردمی دست کمی با آن دوره ندارد. یادم است آن روز ما برای رای دادن قریب به 15 تا 20 دقیقه منتظر می ماندیم ولی الان برای رای دادن در حوزه ای که حتی به نظر شلوغ هم نبود بیش از یک ساعت در صف منتظر ماندیم. آن هم در شرایطی که رو به روی همان حوزه یک حوزه دیگر وجود داشت و در همان نزدیکی یک مرکز اخذ رای دیگری وجود داشت.

نماینده سابق ایلام در مجلس هفتم و هشتم  افزود: از آنجا که  حضور مردم پای صندوق های رای گسترده بود و تاکنون افراد زیادی هستند  که در صف اخذ رای حضور دارند،شورای نگهبان و وزارت کشور موظفند  طبق قانون  تمهیداتی بینادیشند  که تا هر زمان که  طول کشید  رای افراد اخذ شود.

او در پایان نیز از همه مردم خواست که در انتخابات شرکت کنند و افزود: باید همگی در رای گیری شرکت کنیم . چون رای تعیین کننده سرنوشت کشور ما و آینده ماست . این انتخابات گزینشی بین راه و بیراهه است و باید اعلام کرد که رای ندادن در حقیقت انتخاب شدن همان بیراهه است و همه باید هوشیار باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها