تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و اعلام کرد: اتحادیه اروپا آماده همکاری با ایران است.
تدبیر24»فدریکا موگرینی لحظاتی پیش در صفحه توییتر خود نوشت: ایرانیان در حیات سیاسی کشور خود مشارکت پرشوری داشتند. من به رئیس جمهور حسن روحانی بابت پشتوانه نیرومند مردمی که به دست آورده، تبریک می گویم.
وی در ادامه نوشت: اتحادیه اروپا آماده است برای روابط دوجانبه، اجرای کامل برجام، آرامش در منطقه و برآورده ساختن توقعات تمامی ایرانیان همکاری کند.
به گزارش ایرنا، موگرینی به تازگی و قبل از برگزاری انتخابات روز جمعه در ایران، با تاکید بر اینکه درباره تحولات انتخابات ایران و نتایج احتمالی اظهار نظر نمی کند، گفته بود: انتخابات ایران را با دقت و ملاحظه بسیار دنبال می کنیم.در برخی موارد اشتراک نظر و همکاری خوبی داشتیم که از جمله آنها می توان به اجرای توافق هسته ای اشاره کرد.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا همچنین گفته بود: ما همکاری خیلی خوبی در این زمینه با مقام های ایرانی داشتیم و خرسندم که آژانس بین المللی انرژی اتمی برای پنجمین بار پایبندی ایران به تعهدات خود را مورد تایید قرار داده و جامعه بین المللی هم با رفع تحریمها به این موضوع واکنش نشان داده است.
موگرینی تصریح کرده بود: طرف اروپایی تعهدی عمیق برای بردن سرمایه ها به سمت ایران و شروع همکاری در زمینه های مختلف نشان داده است.
به گزارش ایرنا، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور ساعاتی پیش گفت تاکنون حسن روحانی 22 میلیون و 796 هزار و 468 رای و سید ابراهیم رئیسی 15 میلیون و 452 هزار و 194 رای کسب کردند. وی افزود: براساس آمار تطبیقی تا این لحظه از مجموع آرای 40 میلیون 76 هزار و 729 رای، تعداد آرای صحیح 38 میلیون و 914 هزار و 470 رای است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها