تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷

عزاداری رئیس جمهور در کهریزک

رئیس جمهور روز عاشورا با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، همراه با سالمندان و معلولین این مرکز در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان شرکت کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از حضور در ساختمان های شکوفه ها و بنفشه و دیدار با سالمندان و معلولین یاد و خاطره موسسین، خیرین و همه کسانی که در این بنای خیر سهم و نقشی داشته اند را گرامی داشت و از مدیران و دست اندرکاران مرکز نیز تقدیر کرد. 
 
رئیس جمهور سپس به همراه جمعی از سالمندان و معلولین آسایشگاه کهریزک و برخی از مسئولان، عاشورای حسینی را در میان دستجات عزاداری که به این مرکز می آمدند، گذراند و به همراه آنها اقامه عزا کرد. 
دکتر روحانی پیش از نماز ظهر، کهریزک را به قصد شرکت در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
0
0
خدا خیرت بده
ولی پادشاه در قدیم مخفیانه سرک میکشیدند
نظر شما: