تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

کاهش زمان محدودیت زوج و فرد در ماه رمضان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از کاهش دو ساعته زمان محدودیت طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

تدبیر24»سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با ایسنا در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی برای ماه مبارک رمضان گفت: پیش بینی‌هایی به عمل آمده که از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه، ساعات پایانی طرح زوج و فرد از ساعت 19 به 17 تقلیل پیدا کند. بنابراین طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 6:30 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران  اضافه کرد: امیدواریم با این تمهیداتی که پیش‌بینی کردیم بتوانیم تسهیلاتی فراهم کنیم تا روزه‌داران عزیر بتوانند به موقع قبل از افطار به مقاصد خود برسند و مشکلی از لحاظ ترافیک در سطح شهر تهران نداشته باشیم.

مهماندار در مورد تخلفاتی که برخی از رانندگان برای جلوگیری از خوانده شدن پلاک‌های خود انجام می‌دهند، گفت: با توجه به اینکه بعضی از درگیری‌های ترافیکی را در فصل زمستان و پاییز داریم؛ در فصل تابستان این مشکلات از نظر حجم و ساعت کاهش پیدا می‌کند. به طور قطع در 6 ماهه اول سال به ویژه تابستان فرصت بیشتری برای رسیدگی به این مشکلات وجود دارد تا با برخی از تخلف‌های خاص از جمله پلاک‌های مخدوش و دستکاری ارقام پلاک بیشتر برخورد شود.

وی افزود: البته در طول سال این برخوردها انجام می‌شود اما در تابستان برنامه ویژه‌ای برای برخورد با افرادی که به هردلیلی مانع از خوانده شدن پلاک توسط ماموران و دوربین‌ها می‌شوند داریم.

مهماندار گفت: دستکاری پلاک تخلف ساده‌ای نیست بلکه یک جرم است. اگر ماموران در سطح شهر با این موارد برخورد کنند، مالک خودرو اعمال قانون می‌شود و وسیله نقلیه نیز به پارکینگ انتقال داده می‌شود همچنین پرونده‌ای هم در مراجع قضایی تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران هشدار داد: در قانون برای دستکاری پلاک از 6 ماه تا یک سال حبس در نظر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: