تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

برندگان هفتادمین جشنواره فیلم کن / نخل طلا به مربع رسید

هفتادمین جشنواره فیلم کن با اعلام اسامی برترین ها از سوی هیات داوران و اهدای نخل طلا به فیلم ' مربع ' ساخته روبن اوستلوند سوئدی به کار خود پایان داد.
تدبیر24»هیات داوران همچنین جایزه ویژه ای به نیکول کیدمن به دلیل نقش آفرینی در فیلم های ' کشتن یک گوزن مقدس' و 'اغوا شدگان' و مشارکت در فصل دوم سریال 'بالای دریاچه' و 'چطور با دخترها در مهمانی صحبت کنیم' اختصاص داد.
دوربین طلایی بهترین فیلم اول به لئونور سرائیب برای فیلم «زن جوان»،جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه چو یانگ از چین برای فیلم یک شب آرام ،جایزه بهترین فیلمنامه مشترکا به فیلم «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» لین رمزی و «کشتن گوزن مقدس» یورگوس لانتیموس رسید.
جایزه ویژه هیات داوران به «بی‌عشق» ساخته آندری زویاگینتسف ،جایزه بهترین بازیگر زن به دایان کروگر برای بازی در فیلم «در حال محو شدن» ساخته فاتح آکین، جایزه بهترین بازیگر مرد به جواکین فینیکس برای «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» رسید.
سوفیا کوپولا برای «فریب‌خورده» جایزه بهترین کارگردانی را به دست آورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: