تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
وزیر آموزش و پرورش؛

جذب ۸ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در آزمون استخدامی امسال

وزیر آموزش وپرورش گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای آزمون استخدامی امسال مشخص نکردیم اما قصد داریم قریب به هشت هزار فارغ التحصیل دانشگاهی را به کار بگیریم.

تدبیر24»فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد زمان برگزاری آزمون استخدامی امسال و تعداد پذیرش در این دوره عنوان کرد: هنوز تاریخ دقیقی برای آزمون امسال مشخص نکردیم اما قصد داریم تا قریب به هشت هزار فارغ التحصیل دانشگاهی را به کار بگیریم.

وی ادامه داد: متقاضیان بعد از قبولی در قالب دوره ای یکساله  زیر نظر دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی معلمی می‌بینند، سپس جذب و استخدام آموزش و پرورش خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش در مورد تعیین تکلیف شرایط سرپرستی در دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: تعیین وضعیت سرپرست این دانشگاه و تصمیم گیری در این باره نیازمند برنامه ریزی در این زمینه است.

دانش آشتیانی در خصوص گزینه ای پیشنهادی برای ریاست دانشگاه اظهار کرد: فعلا آقای مهرمحمدی در پست سرپرستی دانشگاه مشغول فعالیت بوده و برای گزینه پیشنهادی نظری ندارم.

وی در رابطه با اعتراض دادستانی نسبت به تبرئه دخترش از اتهام قاچاق کالا که امروز در رسانه مطرح شده، بیان کرد: اطلاعی از این اعتراض و چگونگی آن ندارم و این مساله باید از طریق قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: