تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

توضیحات رییس‌کل بانک مرکزی درباره پرداخت وام ۵ میلیونی با وثیقه یارانه

رییس بانک مرکزی گفت: دریافت وام ۵ میلیون تومانی با وثیقه قرار دادن یارانه امکان‌پذیر است.

تدبیر24»ولی الله سیف در گفت‌وگو با خبرنگار دولت ایلنا، درباره ابلاغ دستور العمل پرداخت وام بانکی ۵ میلیون تومانی با وثیقه قرار دادن یارانه‌های دریافتی گفت: بله دستورالعمل پرداخت این وام‌ها به بدنه بانکی ابلاغ شده است و بانک‌ها در حال عمل هستند.

او ادامه داد: در گذشته کارت‌های اعتباری ۱۰ میلیونی، ۲۰ میلیونی و ۵۰ میلیونی صادر می‌شد؛ در حال حاضر نیز کارت‌های اعتباری ۵ میلیونی نیز در میان این کارت‌ها قرار داده‌ایم که از طریق وثیقه گذاشتن یارانه بتوان پرداخت وام را  عملیاتی کرد.

این درحالی‌است که پیش از این  مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی‌ و بانکی‌‌ در این‌باره به ایلنا گفته بود: بانک مرکزی بانک‌ها را برای پرداخت وام ۵ میلیونی با وثیقه یارانه نقدی ملزم نکرده است. در صورتی‌که منابع بانک‌ها اجازه دهد طبعا می‌توانند وام را پرداخت کنند اما در شرایط فعلی بانک‌ها منابع لازم برای پرداخت تسهیلات در این حجم وسیع برای افرادی که یارانه دریافت می کنند را ندارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: