تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
رحیمی:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تعطیلی آب سنگین اراک دوره ای است و امر غیر مترقبه ای نیست.

تدبیر24»علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی در باره وضعیت فعالیت هسته ای ایران در راستای اجرایی شدن برجام اظهار داشت: در این گزارش به تعطیلی موقت آب سنگین اراک اشاره شده است که باید توضیح داد این تعطیلی غیر مترقبه نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این تعطیلی برای تعمیر و نگهداری دوره ای کارخانه تولید آب سنگین اراک صورت گرفته است.

وی گفت: کارخانه های بزرگ برنامه دوره ای ثابتی برای تعمیر و نگهداری دارند که آب سنگین اراک از این امر مستثنی نیست و اعلام تعطیلی برای تعمیر و نگهداری اتفاق دور از انتظاری نبوده است.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: از سوی دیگر امکان دارد این تعطیلی برای انجام مطالعات در راستای بازطراحی راکتور اراک باشد اما موضوع اصلی این است که امر سیاسی، غیر مترقبه یا در جریان اجرای برجام رخ نداده است.

رحیمی تاکید کرد: همچنین با این تعطیلی، در روند تولید و ذخیره سازی آب سنگین  اراک خللی وارد نمی شود و طبق روال گذشته این کار صورت می گیرد و در صورت افزایش ذخایر، آب سنگین مازاد به خارج از کشور منتقل می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها