تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
از سال ۲۰۱۴

افزایش مجازات‌های دوپینگ

در اجلاس ژوهانسبورگ، بحث افزایش مجازات‌های دوپینگ براساس نوع داروی مصرفی، شرایط مسابقه و نوع رشته مطرح و به تایید اعضا رسید.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، اجلاس جهانی دوپینگ طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار شد.

لطفعلی پورکاظمی دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و نایب‌رئیس دوپینگ یونسکو همراه با دکتر رامین طباطبایی، سیروس احمدی و احمد گواری اعضای ستاد صدور رای نادو ایرانی‌های حاضر در این اجلاس بودند.

در این اجلاس جان فاهی استرالیایی بعد از 6 سال از ریاست وادا کنار رفت و به جایش اعضا، ری‌دی از انگلستان را به عنوان رئیس جدید کمیته بین‌المللی مبارزه با دوپینگ انتخاب کردند.

دیوید هومن دبیرکل وادا به مدت دو سال دیگر در پست خود به کار ادامه خواهد داد.

همچنین یکی از مواردی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، بحث افزایش جرایم دوپینگ از سال 2014 به بعد بود چراکه قوانین وادا تا سال 2014 قبلا تصویب شده و در اختیار کشورها قرار گرفته است و از این رو تغییرات بعد از این سال اعمال خواهد شد.

از سال 2014 به بعد، مجازات‌ دوپینگی‌ها براساس نوع داروی مصرفی، شرایط مسابقه و نوع رشته افزایش پیدا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: