تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

قیمت قربانی حج ٩٦ اعلام شد

سازمان حج و زیارت قیمت هر رأس قربانی حج را ٤ میلیون و ٨٠ هزار ریال تعیین کرد.
تدبیر24»در اطلاعیه این سازمان آمده است: "حجاج بیت‌الله الحرام، از ٣٠ خرداد تا ۱۵ تیرماه می‌توانند با واریز مبلغ چهار میلیون و ٨٠ هزار ریال به حساب سیبا شماره ۰۱۰۳۹۷۲۴۹۲۰۰۹ به نام حساب متمرکز وجوه قربانی حج تمتع ١٣٩٦، نسبت به پرداخت هزینه قربانی خود اقدام کنند.

قربانی پنجمین عمل واجب از مناسک حج تمتع است که در دهم ذی‌الحجه (عید قربان) توسط هر حاجی باید انجام شود که برای این منظور و با توجه شرایط ذبح در عربستان، سازمان حج و زیارت تسهیلاتی را با همکاری بانک توسعه اسلامی برای انجام قربانی توسط ذابحان منتخب ایرانی فراهم کرده است."

طبق اعلام سازمان حج، اعزام زائران ایرانی به عربستان از اول مردادماه امسال آغاز می‌شود. حدود ٨٦ هزار زائر ایرانی در حج تمتع حضور خواهند داشت.

برچسب ها: قیمت قربانی حج ٩٦
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: