تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

امسال 1325 زائر از فرودگاه کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: امسال 1325 زائر از طریق فرودگاه کرمانشاه به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.
تدبیر24»مجتبی بیاتی افزود: عملیات اعزام زائرین بیت الله الحرام استان‌های کرمانشاه و ایلام، از 28 مرداد از طریق فرودگاه کرمانشاه آغاز می‌شود و بنا بر برنامه تبیین شده 1325 زائر از طریق فرودگاه کرمانشاه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی از رشد 60 درصدی اعزام زائرین از طریق این فرودگاه خبر داد.

مدیر کل فرودگاه کرمانشاه در ادامه از اضافه شدن سه پرواز در مسیر تهران - کرمانشاه و بالعکس به پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه خبر  داد.

به گفته این مسئول، این پرواز روزهای سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته  توسط  هواپیمای ATR از گروه ناوگان  تازه خریداری شده  شرکت هواپیمایی  جمهوری اسلامی و به ترتیب در ساعتهای  8:30 ،08:45 و 14:35 از فرودگاه کرمانشاه انجام خواهد شد.

بیاتی تاکید کرد: هم اکنون ازفرودگاه کرمانشاه 126 پرواز هفتگی به مسیر های داخلی تهران، مشهد مقدس، عسلویه، کیش، قشم، بندر عباس و شیراز انجام می‌شود.

وی معتقد است، فرودگاه کرمانشاه به عنوان هاب فرودگاه‌های غرب کشور نقش بسزایی در جابجایی مسافرین استان‌های غربی کشور دارد و نیز به عنوان تنها فرودگاهی در غرب کشور مطرح است که توانایی پذیرش هواپیماهای پهن پیکر را دارا است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: