تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
رضایی با حضور در باشگاه پرسپولیس، نامه فسخ قرارداد خود را دریافت کرد و برای ثبت آن راهی سازمان لیگ شد.
به گزارش تدبیر24 و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، غلامرضا رضایی که از چندی پیش درخواست خود برای جدایی از پرسپولیس و ادامه فوتبال در دیگر تیم‌های لیگ برتر را مطرح کرده بود، امروز پس از توافق نهایی با مسوولان باشگاه، فسخ قرارداد خود را دریافت کرد و برای ثبت آن به سازمان لیگ رفت.
رضایی که در تاریخ 15 خرداد سال 1389 از تیم فولاد خوزستان به پرسپولیس ملحق شده بود و سال گذشته قرارداد خود را تمدید کرد، چند تیم را خواهان خود می‌بیند که احتمالا به تیم فولاد خواهد پیوست. با جدایی رضایی، علی دایی درباره پیراهن شماره 10 پرسپولیس که بر تن بزرگانی چون خود او بوده است، تصمیم‌گیری می‌کند.
همایون بهزادی معروف به سرطلایی که در بازی شش تایی‌ها 3 گل زد و از سرشناس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس بود، مرحوم صفر ایرانپاک که رکوردار گلزنی در بازی دربی در جمع پرسپولیسی‌ها بود، دارندگان شماره 10 پرسپولیس بودند. او پیراهن شماره 10 خود را پس از خداحافظی به ناصر نورایی داد و بعدها غلامرضا فتح‌آبادی که 9 می‌پوشید، این شماره را گرفت.
شاهین بیانی، کریم باوی، جمشید شاه محمدی، و برای یک سال ناصر محمدخانی نفرانی بودند که شماره 10 را پوشیدند. بعد از این نفرات نوبت به علی دایی رسید تا شماره 10 را بپوشد و با این پیراهن 40 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. ادموند بزیک و حامد کاویانپور هم نفراتی بودند که این پیراهن را بر تن کردند. نیکبخت واحدی هم پس از حضور در پرسپولیس، شانس پوشیدن این پیراهن را پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها