تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو از مصرف کنندگان خواست از خرید هر نوع نوشیدنی یخ زده خودداری کنند و گفت: نوشیدنی ها به هیچوجه نباید یخ زده باشند.
تدبیر24»نسترن محمدی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای شدید در برخی از مناطق لزوم استفاده و نگهداری مواد غذایی در فروشگاه ها و مغازه ها دو چندان می شود.
وی تاکید کرد: لازم است شهروندان هنگام خرید محصولات غذایی به ویزه نوشیدنی ها حتما به آرم (علامت) سازمان غذا و دارو و تمام مشخصات آن از جمله تاریخ تولید و انقضاء، پروانه بهداشتی ساخت و دیگر موارد لازم دقت کنند.
محمدی اظهار کرد: تمام نوشیدنی ها از جمله آب های معدنی حتما باید در داخل یخچال های مناسب و با دمای مناسب یخچال نگهداری شوند.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو ادامه داد: نوشیدنی ها و مواد غذایی که امکان فاسد شدن آنها بالاست به هیچ وجه نباید زیر نور آفتاب قرار بگیرند و مصرف کنندگان هنگام خرید به ویژه در مسافرت ها باید به این موضوعات توجه جدی داشته باشند.
برچسب ها: نوشیدنی ، یخ زده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها