تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

افراد بی‌اصالت با اغراض سیاسی و اقتصادی قواعد بازی سیاسی را به‌هم می‌زنند

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طیفی سیاسی بسته به شرایط سیاسی حاکم بر قوای سه‌گانه اهداف، اغراض و منافع سیاسی و اقتصادی خود را به هر روش، شیوه و ابزاری دنبال می‌کنند و قواعد بازی سیاست را به‌هم می‌زنند.
 تدبیر24»جبار کوچکی‌نژاد  گفت: شعار پایه‌ای جمهوری اسلامی «وحدت» است و مردم ایران با هر گرایش، سلیقه، مذهب و قومیتی در اصول و ارکان کشور نظام با یکدیگر وحدت داشته و برادرانه زندگی می‌کنند حتی وحدت بین شیعه و سنی در نظام جمهوری اسلامی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه «دشمنان نظام سیاست تفرقه بین مسئولان نظام را با قوت دنبال می‌کنند» گفت: معتقدم مسئولان کلیدی کشور به ویژه روسای قوای سه‌گانه و مدیران و کارگزاران نظام در سه قوه نقش بسیار تعیین کننده‌ای در حفظ «وحدت» و پیشگیری از «تفرقه» دارند.

وی با برشمردن موارد نقض وحدت گفت: درگیری‌های لفظی بین روسای قوا، اهانت به رییس‌جمهور در روز قدس و عید فطر و انتقادات به سپاه پاسداران و اظهارات فرماندهان سپاه درباره حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه همچون جرقه‌های آتش، تفرقه را بین مسئولان نظام برافروخت و این وسط برخی نیز از روی عمد یا سهو بر این آتش دمیدند و باعث شعله‌ورتر شدن اختلافات شدند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس پرهیز، سعه‌صدر و خویشتن‌داری روسای قوا از بیان اختلافات در تریبون‌های رسمی و عمومی را در مهار آتش تفرقه بسیار موثر دانست.

کوچکی‌نژاد در عین حال محور شرارت‌ها و مرکز تفرقه را افراد بی‌اصالت دانست و افزود: به دلیل روشن نبودن تعریف حزب در ایران طیفی در داخل جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب شکل گرفته است که هم از توبره می‌خورد و هم از آخور. این طیف بسته به شرایط سیاسی حاکم بر قوای سه‌گانه اهداف، اغراض و منافع سیاسی و اقتصادی خود را به هر روش، شیوه و ابزاری دنبال می‌کنند و قواعد بازی سیاست را به‌هم می‌زنند.

نماینده مردم رشت در مجلس متذکر شد: اصلا طرز تفکر این طیف نان به نرخ روز خور در زمینه‌های داخلی و خارجی، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سیاست خارجی مشخص نیست و متاسفانه افراد حزبی نیز برای رسیدن به اهداف سیاسی و اقتصادی از رفتار و کردار این طیف بدون اصالت سیاسی حمایت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موقعیت جریان‌ها و جناح‌های سیاسی در ایجاد وحدت بین مردم و مسئولان، گفت: اگر جناح‌های سیاسی در عین اختلافات دیدگاهی بتوانند با یکدیگر تعامل کنند و نقش یکدیگر در انقلاب را نادیده نگیرند، می‌توانند پیام‌آور وحدت بین مردم و مسئولان باشند. جناح‌های سیاسی باید قاعده پیروزی و شکست را بپذیرند و به جای پا گذاشتن در مسیر تفرقه و دشمنی، مسیر انتقاد و تعامل سازنده را انتخاب کنند تا در چارچوب قانون اساسی منافع و مصالح ملی تضمین شود.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: به نظر من جریان‌های پیروز انتخابات در موارد متعددی دچار غرور شده و قواعد بازی سیاسی را نادیده می‌گیرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: