تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
رییس شورای اروپا:
رییس شورای اروپا می‌گوید، باید دید که آیا بیانیه اخیر رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از ارزش‌های جهان غرب و هم‌چنین ائتلاف ناتو به سیاست‌های مناسب در این حوزه ختم می‌شوند و یا اینکه این سخنان تنها در حد حمایت‌هایی کلامی باقی می‌مانند.
تدبیر24»دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در جریان سخنرانی خود در ورشو پایتخت لهستان، برای اولین بار بر تعهد کشورش در مقابل ائتلاف ناتو آن‌هم  "نه تنها در کلام بلکه در عمل" تاکید کرد.

دونالد تاسک، رییس شورای اروپا طی سخنانی پیش از آغاز نشست سران کشورهای گروه 20 در هامبورگ آلمان در واکنش به این اظهارات گفت: ما مدت زیادی منتظر چنین اظهاراتی از سوی رییس‌جمهور آمریکا بودیم اما اکنون سئوال حقیقی این است که آیا این اظهارات تنها در حد سخن خواهند ماند یا به سیاست‌های جدیدی ختم خواهند شد؟

تاسک با به سخنان ترامپ اشاره کرد و گفت "حرف زدن آسان است اما این عمل است که اهمیت دارد". او  خاطرنشان کرد، اولین آزمون برای اثبات این سخن در هامبورگ خواهد بود.

برچسب ها: هامبورگ ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها