تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

با برهم زنندگان نظم اجتماعی باید به شدت برخورد شود

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: قوه‌ قضائیه باید نسبت به برخی از مواردی که قانون به صورت مکتوب به آنها اشاره نکرده پیش‌تدبیری کند و با آن دسته از افرادی که مراسم‌های مجوزدار را بر هم می‌زنند، برخورد لازم را انجام دهد.

تدبیر24»محمد فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توصیه رهبری در مورد گسترش آزادی‌های مشروع و حمایت از حقوق عمومی گفت: آزادی‌هایی وجود دارند که قانون آن را منع نکرده، مانند حقوق شهروندی یا آزدی بیان. البته مواردی هم وجود دارد که در قانون صراحتاً به آنها اشاره و منع شده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: ممکن است برخی موارد مربوط به آزادی‌ها مکتوب نباشد و قانون هم آن را منع نکرده باشد، اما قوه‌ قضائیه باید با پیش تدبیری کارهایی را انجام دهد که مردم در جامعه احساس نکنند از آزادی‌های طبیعی و اولیه محروم هستند.  

نماینده مردم اردبیل در مجلس درباره اینکه تا چه اندازه ضرورت دارد قوه‌ قضائیه با برهم زنندگان نظم اجتماعی در مراسم‌هایی که دارای مجوز هستند برخورد کند؟ گفت: در اینگونه موارد باید قانون ملاک عمل قرار گیرد. وقتی به یک مراسم سخنرانی و یا کنسرت اجازه داده می شود باید با آنهایی که این مراسم‌ها را بر هم می‌زنند، برخورد شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس اظهار داشت: به نظر می رسد دادستان‌های کل کشور باید نسبت به این قضیه ورود کنند اما متاسفانه روز به روز شاهد هستیم که این موضوع بیشتر می شود که ضرورت دارد برخورد لازم هم انجام شود.

فیضی در پایان گفت: نباید اینگونه باشد که هر کسی هر حرکتی دلش خواست انجام دهد بلکه دستگاه قضا باید ورود کرده و به شدت برخورد کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: