تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

بازي خداحافظي باقري و مهدوي‌کيا با هامبورگ

به  نقل از ايسنا: قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس درباره روند مذاکرات با باشگاه هامبورگ اظهار کرد: بعد از صحبت‌هايي که دو باشگاه با هم داشتند، هامبورگ اعلام کرد که آمادگي برگزاري ديدار دوستانه با پرسپوليس را دارد و متعاقبا ما را براي حضور در تورنمنت پيش از فصل آينده خود دعوت کردند، اما آن‌ها در نامه خود گفته‌اند که تفاهمنامه بايد منعقد شود و در آن موضوع اسکان تيم، اياب و ذهاب و قراردادهاي مربوط به مسابقه کاملا مشخص شود. وي ادامه داد: در صورت آمدن هامبورگ در ايران فدراسيون فوتبال هم مي‌تواند از حضور اين تيم بهره ببرد. رييس‌جمهور به باشگاه دستور داده بود که يک مراسم خداحافظي در شأن مهدوي‌کيا برگزار شود و باشگاه پرسپوليس هم اقدام کرد و به مقصود خود رسيد.

منتقمي با اشاره به اينکه حضور هامبورگ در ايران اتفاق خوبي براي فوتبال ماست، گفت: علاوه بر هامبورگ، باشگاه پرسپوليس مکاتباتي با ديگر باشگاه‌هاي بزرگ دنيا داشته است.

ماه گذشته باشگاه بايرلورکوزن آلمان با ارسال ايميلي از پرسپوليس درخواست کرد با اين تيم ديداري تدارکاتي داشته باشد و از ما خواستند که درباره تاريخ اين بازي نظر خود را اعلام کنيم.

پرطرفدار بودن پرسپوليس براي باشگاه‌هايي که با ما مذاکره مي‌کند عامل مهمي است تا به همکاري با باشگاه علاقمند شوند. در واقع ما ظرفيت خوبي داريم که بايد نهايت استفاده را از آن ببريم.

وي گفت: در برزيل هم چند تيم ديگر که از طريق آقاي تفرشي با آ‌ن‌ها مذاکره کرده‌ايم، آماده‌اند که با آن‌ها بازي تدارکاتي برگزار کنيم. نماينده باشگاه ميلان هم براي اجرايي شدن توافقاتي که از قبل انجام شده بود به ايران آمده است. ارتباط دو باشگاه هم چنان حفظ شده و قرار است ظرف يکي، دو روز آينده جلسات همکاري برگزار شود. منتقمي در پايان گفت: براي بحث اسپانسرينگ در زمان حضور هامبورگ در ايران دو‌ سه پيشنهاد داديم که به زودي يکي از آن‌ها را انتخاب کرده و با شرکت مربوط قرارداد مي‌بنديم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: