تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

رشد و توسعه کشور نیازمند چیست؟

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران می‌گوید فراگیری آموزش‌های مهارتی زمینه‌ساز خروج جوانان و جویندگان کار از بن بست بیکاری است.
تدبیر24»مجید تهرانیان  اظهار کرد: در حال حاضر آموزشهای فنی و حرفه‌ای متولی اشتغال در سطوح کلان شغلی نیست ولی می‌تواند ظرفیت‌های بسیاری را در جهت توسعه اشتغال و رونق تولید ایجاد کند.

وی توسعه کشور را مستلزم تربیت نیروی انسانی ماهر دانست و افزود: با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی در دنیا، باید به سمت کسب مهارت حرکت کنیم تا در آینده جوانانی ماهر در عرصه‌های مختلف کسب وکار داشته باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در ادامه از تشکیل کارگروه ویژه ستاد اجرایی گرامیداشت هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد و هدف از آن را ترویج فرهنگ مهارت آموزی و تقویت کارآفرینی و کسب و کار عنوان کرد.

وی گفت: در هفته ملی مهارت و کارآفرینی درصددیم با معرفی فضاهای کسب و کار و کارآفرینی، دانش و نگرش جوانان در حوزه های مهارتی ارتقا پیدا کند.

تهرانیان، ضرورت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کسب و کار و کارآفرینی، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصتهای شغلی و هدایت و فراگیر کردن آموزشهای مهارتی در سطوح مختلف را از اهداف بزرگداشت هفته ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه‌ای برشمرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: