تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

کمک ایران برای آزادی موصل

سفیر عراق در مراسم جشن آزادی موصل در سفارت این کشور در آتن با اشاره به تلاش ها برای بازپس گیری موصل از داعش، گفت: ایران در این مبارزه کمک های ارزنده ای داشت.
تدبیر24»در این مراسم که چهارشنبه شب با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در سفارت عراق در آتن برگزار شد، «غازی زیباری» ( Gazi Zebari ) سفیر عراق با اشاره به خسارات وارده به تاسیسات زیر بنایی عراق در خلال اشغال شهرهای کشورش از سوی گروه تروریستی داعش، گفت: خسارات مالی فراوانی به تاسیسات زیر بنایی عراق وارد آمد. تقریباً تعدادی از شهرها و به خصوص شهر موصل یعنی دومین شهر بزرگ عراق بطور کامل تخریب شده است، منابع نفتی به غارت برده شده و به دیگر کشورهای فروخته می شد.
سفیر عراق در ادامه افزود: این گروه تروریستی علاوه بر تخریب تاسیسات زیر بنایی کشور، آثار باستانی تعدادی از شهرهای عراق، از جمله موصل که قدمت بعضی از آنها به 4 هزار سال نیزمی رسید، تخریب کرد، ولی ارتش و نیروهای مردمی با تاکید بر امنیت مردمی که گرفتار افراد داعش بودند و از آنان به صورت سپر انسانی استفاده می کردند، بیشتر اهمیت دادند و به همین خاطر حفظ امنیت شهروندان برای آزادی شهرهای عراق اولویت داشت.
وی ادامه داد: در جنگ آزادی ساز موصل که 9 ماه به طول انجامید، ارتش، نیروهای مردمی، پلیس، پیشمرگان کرد و فتوای جهادی برای آزاد سازی موصل و عراق از بدترین گروه تروریستی جهان یعنی داعش باعث گردید که این شهر آزاد گردد و بعداز چند سال مجددا به وطن محلق گردد.
غازی زیباری در ادامه سخنان خود با خبرنگاران گفت: هم اکنون کشورهای آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت و تعدادی دیگر از کشورهای منطقه و فرا منطقه ای آمادگی خود را برای بازسازی شهرهای عراق اعلام داشته اند.
وی در ادامه افزود: بوجود آمدن داعش نتیجه بهار عربی است که باعث گردید کشورهای لیبی، عراق، سوریه و یمن به میدان نبرد و خونریزی مبدل و منطقه دچار مشکلات جدی گردد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: