تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۸۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ایجاد فرصتهای شغلی جدید، توانمندسازی زنان و تقویت اقتصاد محلی و روستایی را از مهمترین دستاوردهای ایجاد صندوق‌های اعتباری خرد عنوان کرد.
اصغر نوراله زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ایجاد ۶۰۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی گفت: صندوق‌های خرد محلی، بهترین ابزار نظام تأمین مالی و توسعه محلی به شمار می‌روند.

به گفته وی طرح ایجاد صندوق‌های خرد اعتباری همگام با سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت کاهش بیکاری، توسعه عدالت و بهبود وضعت معیشت و اقتصاد به اجرا درآمده و مهمترین دستاوردهای آن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، توانمندسازی زنان، تولید ثروت و تقویت اقتصاد محلی و جوامع روستایی بوده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تشکیل ۶۰۰ صندوق اعتبار خرد زنان روستایی در کشور خبر داد و گفت: در برنامه ششم توسعه ایجاد ۶۰۰۰ صندوق خرد پیش‌بینی شده که امیدواریم با تعامل و همکاری نهادهای دیگر، به اهداف قانون برنامه ششم دست پیدا کنیم.

نوراله زاده درعین حال محدودیتهای نظام تامین مالی رسمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: نظام اعتبار سنجی شبکه بانکی به شکلی است که باید مواردی همچون اهلیت فرد، توان بازپرداخت اقساط و نظارت بر اجرای طرح مورد بررسی قرار بگیرد چون این عوامل موجب عدم دسترسی روستاییان به منابع مالی و گسترش پدیده مهاجرت به شهرها شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها