تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۸۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
مولاوردی:
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت یازدهم اقدامات گسترده‌ای در خصوص رفع حاشیه‌نشینی انجام داده و شاهد رشد چشمگیر شاخص‌ها در حاشیه شهرها و نقاط کم برخوردار هستیم.
تدبیر24»شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، در مراسم افتتاح طرح تاب‌آوری اجتماعی زنان در خراسان اظهار کرد: سیاست دولت یازدهم در حوزه آسیبهای اجتماعی کنار گذاشتن انکار آن و پرهیز از سرپوش گذاشتن بر روی آنها است.

وی با بیان این که در گذشته سیاستی بر خلاف رویه  موجود در این حوزه حاکم بوده است افزود: در دولت یازدهم سعی شد به منظور ساماندهی و مهم تر از آن، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با هدف جلب مشارکت عمومی ازظرفیت نهادهای مدنی، سمن ها و دولت در کنار یکدیگر استفاده شود.

 معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص، گفت: شاهد جهت گیری های خوبی از سوی نظام، حاکمیت و دولت در این حوزه هستیم. 

مولاوردی خاطر نشان کرد: طی برنامه پنجم توسعه و دولت یازدهم چارچوبی مشخص شده که در راستای توانمند سازی زنان برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی یکی کلیدهای اساسی و تحقق توانمند سازی زنان را آموزش دانست و تصریح کرد: همه آحاد جامعه اعم از والدین، دستگاه های اجرایی و نهادهای مدنی در این حوزه دارای مسئولیت و دخیل هستند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به موضوع حاشیه نشینی اشاره و اظهار کرد: برخورداری از مواهب توسعه و حقوق انسانی در گرو توسعه متوازن است که یکی از رویکردهای اصلی دولت است.

مولاوردی گفت: دولت یازدهم اقدامات شاخص و گسترده‌ای در این خصوص انجام داده و شاهد رشد چشمگیر شاخص ها در حاشیه شهرها و نقاط کم برخوردار هستیم.

گفتنی است؛ این مراسم در مدرسه دخترانه نمونه دولتی مطهره برگزار شد و در پایان، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور در کلاسهای این مجموعه با دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها