تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۸۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از سمت خود استعفا داد.
تدبیر24»فدراسیون فوتبال ترکیه چهارشنبه اعلام کرد فاتح تریم به خاطر متهم شدن به یک رسوایی در رابطه با آسیب رساندن به کارکنان رستورانی در ازمیر از سمت خود استعفا داد.
سرمربی ترکیه‌ای و فدراسیون به خاطر مسائل غیر فوتبالی اختلاف و مشکلاتی با یکدیگر داشتند. رسانه‌ها  نیز به این موضوع می‌پرداختند و مردم در این باره صحبت می‌کردند.

در نهایت فاتح تریم در یک جلسه با مسئولان فدراسیون به این نتیجه رسید که استفعایش به نفع تیم ملی خواهد بود.
 
در این بیانه فدراسیون از زحمات سرمربی ترکیه‌ای تشکر و برای او آرزوی موفقیت کرد.

فاتح تریم یکی از ستاره‌های تاریخ فوتبال ترکیه محسوب می‌شود که از سال 1993 چهار بار هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است. همچنین یک دوره در گالاتاسرای حضور داشت.
تریم که به خاطر عملکردش لقب امپراتور را گرفته بود در یک نشست خبری به واقعه رستوران اشاره کرد و گفت: کارکنان این رستوران به خواهرم یرما توهین کردند و نمی‌توانستم نسبت به این موضوع بی تفاوت بمانم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها