تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۸۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری دو برادر که به کمک هم اقدام به سرقت می‌کردند، در این شهرستان خبر داد.
تدبیر24»به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ محمد صفری در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستای ارتقای امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای و برابر اخبار و گزارش های واصله مبنی بر این‌که دو برادر به کمک هم اقدام به سرقت منازل، محتويات خودرو و اماکن خصوصي می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقامات قضائی پس از شناسایی محل اختفای این دو برادر در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز در ادامه بيان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این دو برادر بيش از 60 قلم انواع وسايل سرقتی کشف شد.

 صفری افزود: پرونده‌ای در اين خصوص تشکيل و هر دو متهم به دادسرا معرفي شدند. همچنین از مردم انتظار داریم تا هرگونه تحرکات مشکوک را از طريق مراجعه به نزديک‌ترين يگان انتظامی يا با شماره 110 در ميان بگذارند تا با سارقين برخورد قانونی صورت پذيرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها