تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۸۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
خضری:
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: معرفی کرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد، در حوزه اقتصاد گامی رو به جلو بوده است.

تدبیر24»رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از کابینه معرفی شده به مجلس با بیان اینکه انتظار می‌رود که مجلس به کابینه رای مثبت دهد، گفت: به عنوان مثال وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بسیار فرد با تجربه است که بازار دنیا،‌ تجارت و سرمایه گذاری خارجی را به خوبی می‌شناسد و فردی فرهیخته است که انتخاب وی در حوزه اقتصاد گامی رو به جلو بوده است.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: البته کابینه در مورد انتخاب زنان نخبه و دانشمند و همچنین از افراد متخصص و شایسته در اهل سنت، دارای نقیصه‌هایی است که خوب بود از این‌ها هم استفاده شود و مطمئنا مجلس هم همراهی می‌کرد، البته رئیس جمهور محدودیتی در انتخاب وزرا نداشته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت اهل سنت کم نیست و مردم اهل سنت هم به دنبال سهم‌خواهی نیستند، اما در همه زمان‌ها و در انتخابات ثابت کرده‌اند که پا به پای نظام و حتی جلوتر حرکت کرده‌اند.

برچسب ها: تدبیر24 ، خضری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها