تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
احمدعلی کیخا نماینده مجلس با نقد برنامه و عمل‌کرد مسعود سلطانی‌فر:

توزیع امکانات ورزشی در کشور عادلانه نیست و وزیر پیشنهادی با نسخه تهرانی می‌خواهد مشکل مناطق محروم را حل کند

عمده‌ترین نقد به برنامه و عمل‌کرد آقای سلطانی‌فر این است که برای توزیع امکانات ورزشی از نسخه یکسان و کلی‌گویی در برنامه استفاده می‌کند که با چنین روشی نمی‌توان مشکلات و معضلات مناطق محروم را برطرف کرد.
تدبیر24»احمدعلی کیخا، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه پیشنهادی  «مسعود سلطانی‌فر» گزینه معرفی شده برای وزارت ورزش و جوانان گفت: چندین نقد جدی به عمل‌کرد آقای سلطانی‌فر وجود دارد که متأسفانه عمل‌کرد او در چندماهی که عهده‌دار مسئولیت این وزارتخانه در دولت یازدهم بود نیز نشانی از بهبود در این زمینه‌ها ندارد. 
به گزارش کلیدملی ، کیخا در عین حال با انتقاد از معرفی سلطانی‌فر در قامت وزیری که باید عهده‌دار مسئولیت مرتبط با جوانان شود گفت: به نظر می‌رسد عمده  گروه‌های هدف در این وزارتخانه جوانان هستند و بهتر این بود که دستکم رییس‌جمهور فردی جوان را به این مسئولیت انتخاب می‌کرد نه فردی که میانگین سنی متناسب با شناخت کافی از جوانان را ندارد و همچنین تخصص مرتبطی با این وزارتخانه ندارد.

این نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی افزود:  عمده‌ترین نقد به برنامه و عمل‌کرد آقای سلطانی‌فر این است که برای توزیع امکانات ورزشی از نسخه یکسان و کلی‌گویی در برنامه استفاده می‌کند که با چنین روشی نمی‌توان مشکلات و معضلات مناطق محروم و کمتربرخوردار را برطرف کرد. 
کیخا به استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌های جوان کشور اشاره کرده و توضیح داد: کارنامه آقای سلطانی‌فر در سیستان و بلوچستان خود گواه این نقد جدی است که ایشان با همان نسخه‌ای که برای ورزش و جوانان تهران می‌خواهد کار را پیش ببرد در منطقه کمتربرخوردار سیستان و بلوچستان نیز می‌خواهد کار کند؛ آیا انصاف است که به همان شیوه‌ای که با وضعیت امکانات ورزشی در تهران داریم نسخه مدیریتی برای سیستان و بلوچستان پیچید؟

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس دهم به دیدار نمایندگان این استان با سلطانی‌فر اشاره کرد و در توضیح انتقادات خود افزود:  ما در دیداری که خدمت ایشان رسیدیم عرض کردیم که ما اصلاً یک ریال هم از شما پول نمی‌خواهیم ولی از شما برنامه‌ای می‌خواهیم که بدانیم جوانان سیستان و بلوچستان براساس آن برنامه بعد از چندسال از حداقل امکانات ورزشی که سایر نقاط کشور دارند برخوردار می‌شوند. 
احمدعلی کیخا،  همچنین تأکید کرد توزیع امکانات ورزشی در کشور اصلاً عادلانه نیست و در تشریح این وضعیت گفت: شهرهای سیستان و بلوچستان حتی استخر ندارند و امکانات ورزشی برای زنان و دختران در حداقل ممکن هم قابل دسترس نیست. در حالی که ما شاهد هستیم برخی شهرها با جمعیت اندک استادیوم ورزشی ۵هزارنفره دارند ولی شهرهای سیستان و بلوچستان حتی یک سالن فوتبال با چمن مصنوعی هم ندارند. 

ناظر مجلس در شورایعالی آب کشور با نقد برنامه پیشنهادی «مسعود سلطانی‌فر» به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان افزود:  برنامه آقای سلطانی‌فر یکسری کلی‌گویی است که نمی‌توان از آن استنباط کرد که طی که روندی امکانات ورزشی در نقاط محروم تأمین می‌شود و در مورد ورزش قهرمانی نیز به همین کلی‌گویی‌ها بسنده شده‌است. 
کیخا با انتقاد از معرفی سلطانی‌فر گفت: دستکم در این وزارتخانه که ماهیت فعالیت و عمل‌کرد آن مرتبط با جوانان است انتظار این بود که آقای رییس‌جمهور از میان جوانان  و ورزشکاران تحصیلکرده که هم دانش علمی مناسب دارند و هم جوانان را بیشتر و بهتر می‌شناسند فردی را معرفی می‌کرد تا برخی جنبه‌های کاری این وزارتخانه بیش از این مورد غفلت واقع نمی‌شد.

کلید ملی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: