تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۸۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
عضو کمیسیون شوراها وامورداخلی کشور:

آوایی می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند

به اعتقاد یک عضو کمیسیون شوراها وامورداخلی کشور مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی دادگستری دارای سابقه درخشانی در زمینه اجرایی است و با توجه به تعهد، تخصص، اخلاق و تجربه وی به نظر می رسد که آوایی گزینه خوبی برای وزارت دادگستری است.

تدبیر24»ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نوآوران با اشاره به معرفی سید علیرضا آوایی به عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری، گفت: بنده از زمانی که در اصفهان قاضی بودم آقای آوایی را که مدیر کل دادگستری استان اصفهان بود، می شناسم و به لحاظ کاری به طور مداوم با ایشان سروکار داشتم.بنابراین با توجه به شناختی که از وی دارم به نظر من آقای روحانی گزینه بسیار خوبی را برای وزارت دادگستری انتخاب کرده است.

عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور مجلس ادامه داد: آوایی سابقه درخشانی در زمینه اجرایی دارد و با توجه تعهد، تخصص، اخلاق و تجربه وی به نظر می رسد که آوایی گزینه خوبی برای وزارت دادگستری است.  

او با بیان این که آوایی مدیری سخت کوش در جهت اجرای قانون است، افزود: کارنامه کاری وی ثابت کرده است که در احقاق صاحبان حقهمواره به نحو احسن عمل کرده است و در زمان حضور آوایی در دادگستری ها، کانون وکلا و تشکیلات دادگستری نیز شاهد روابط بسیار حسنه و سازنده ای مبتنی بر احترام متقابل بودیم و در عین حال اشکالات و انحرافات گوناگون در تشکیلات قضایی در ایام مدیریت وی در حداقل بود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با بیان این که وزارت دادگستری با دستگاه‌ها و امکانات و نیروهایی که در اختیار دارد، ظرفیت مطلوبی است که بلااستفاده مانده است، ادامه داد: به نظر می رسد که آقای آوایی می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند.

برچسب ها: تدبیر24 آوایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: