تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۸۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
نجفی‌توانا:

انتخاب دکتر جنیدی نشان‌دهنده توجه به حقوقدانان مستقل و غیرجناحی است

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: انتخاب دکتر جنیدی نشان‌دهنده توجه به حقوقدانان مستقل و غیرجناحی و افرادی است.

تدبیر24»علی نجفی توانا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دکتر جنیدی از همکاران خوب ما در کانون وکلا و دانشگاه هستند، گفت: از لحاظ علمی ایشان از جمله اساتید دارای معدل قابل قبول و فرهیخته به حساب می‌آیند و از نظر مدیریتی باید ایشان را در عمل مورد ارزیابی قرار داد.

وی عنوان کرد: بحث کلیدی و قابل اتکا در مورد ایشان، معرفی وی به عنوان اعضای کابینه دولت است که نشان دهنده توجه به حقوقدانان مستقل، غیرجناحی و افرادی است که شاید با معیارهای گذشته حاکم بر کشور چندان هم‌آوایی ندارند.

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار کرد: این توجه خود گام موثری است در ایجاد امید میان مردم، به ویژه تحصیل کرده‌های حقوق و افراد مستقل که دارای پتانسیل مدیریتی هستند، اما در مقابل به گروه‌های سیاسی وابستگی ندارند و آماده خدمت به کشور و جامعه هستند؛ لذا این اقدام آقای روحانی قابل توجه و در خور تقدیر است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: