تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

زلزله سرخه خسارتی نداشت

مدیرکل ستاد بحران استان سمنان با اشاره به وقوع زلزله ۴.۵ ريشتری سرخه، گفت: بنابر گزارشات واصله خوشبختانه این زمین لرزه خسارتی در بر نداشته است.

احمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه زلزله ای ساعت ۱۹ و ۵۵ دقيقه ۶۹ كيلومتري سرخه را تکان داد، تصریح کرد: این زمین لرزه تاکنون سه پس لرزه به بزرگی ۲.۱ در ساعت 20 و 45 دقیقه، ۱.۷ ریشتر در ساعت 21 و 11 دقیقه و ۲.۷ ریشتر در ساعت 22 و 28 دقیقه داشته است.

وی با بیان اینکه تمام اتفاقات را کاملا زیر نظر داریم و اکیپ هایی به مناطق مورد نظر اعزام شده اند، گفت: زلزله اول در عمق ۱۲ كيلومتری زمین و در موقعیت جغرافیایی ۳۴.۸۴ شمالي و ۵۳.۲۹ شرقي روی داده است.

مدیرکل ستاد بحران استان سمنان همچنین ضمن اشاره به اینکه پس لرزه اول نیز در موقعیت مکانی ۳۴.۸۲ شمالي و ۵۳.۲۸ شرقي و در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوسته، اظهار داشت: پس لرزه دوم نیز در 13 کیلومتری عمق زمین و در ۳۴.۸۱ شمالي و ۵۳.۳۶ شرقي مکانی رخ داده است.

طاهری بیان کرد: پس لرزه سوم نیز در 12 کیلومتری عمق زمین و موقعیت مکانی ۳۴.۸۴ شمالي و ۵۳.۳۱ شرقي اتفاق افتاده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: زلزله 4.5 رشتری در حد فاصل 82 كيلومتري سمنان، 85 كيلومتري آرادان و 195 كيلومتري تهران روی داده است.

برچسب ها: تدبیر24 زلزله سرخه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: