تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

کدام یک از وزرای پیشنهادی بیشترین موافق و مخالف را دارند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) برای مخالفت و موافقت با ۱۷ وزیر پیشنهادی دولت ثبت‌نام کردند و اسامی آن‌ها به قید قرعه انتخاب شد.

تدبیر24»یک نماینده مجلس شورای اسلامی در این رابطه به ایسنا گفت:‌ براساس ثبت نام نمایندگان، وزرای پیشنهادی بهداشت، خارجه، اطلاعات و ورزش بیشترین موافق و کمترین مخالف را دارند و همچنین وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، کار و ارتباطات کمترین موافق و بیشترین مخالف را دارند.

به گفته وی، بیشترین متقاضی سخنرانی در موافقت با وزرای پیشنهادی ۱۸۰ نفر بوده و کمترین تقاضا برای سخنرانی در موافقت با وزرای پیشنهادی بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ تقاضا بوده است.

این نماینده مجلس گفت که بر اساس میزان درخواست نمایندگان برای موافقت و مخالفت با وزرا، وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، کار و ارتباطات بیش از سایر وزرای پیشنهادی در معرض خطر هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: