تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۸۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
پروژه هتل ورزش شهرستان بروجرد سال 88 کلنگ‌زنی شده ولی نه تنها خبری از تکمیل آن نیست، بلکه در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
تدبیر24»این پروژه حدود چهار سال تعطیل بوده و به علت نبود اعتبار، مسئولان تصمیم گرفته‌اند آن را به بخش خصوصی واگذار کنند اما این امر نیز میسر نشده است.

محمود ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد درباره آخرین وضعیت پروژه هتل ورزش به ایسنا گفت: چندین بار آگهی واگذاری این پروژه به بخش خصوصی در نشریات چاپ شده اما هنوز بنا به دلایلی واگذار نشده است.

وی ادامه داد: پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا شده پروژه‌هایی با زیر 50 درصد پیشرفت به بخش خصوصی واگذار شود اما با توجه به شرایط پروژه هتل ورزش قرار است با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شود.

ترابی یادآور شد: با چندین خیر ورزشی که اتفاقاً پیمانکار هم هستند برای تکمیل پروژه صحبت کرده‌ایم که می‌گفتند با 500 تا 600 میلیون تومان می توان آن را به بهره‌برداری رساند و این در حالیست که برخی پیمانکاران برای تکمیل آن بیش از یک میلیارد تومان درخواست کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد تأکید کرد: یکی از نیازهای ما خوابگاه بوده و تکمیل این پروژه(خوابگاه و سلف سرویس) برای ما از نان شب واجب‌تر است. اگر ما خوابگاه داشته باشیم می‌توانیم هر سال چندین رقابت مهم را میزبانی کنیم اما در حال حاضر باید از خوابگاه‌های دیگر استفاده کنیم که هزینه‌بر است.
برچسب ها: تدبیر24 ، ورزشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها