تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

کشت مخدر در گلدان‌های خانگی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در ایران کشت مخدر گل نداریم و موادی که کاشته می شود بیشتر در گلدان های خانگی است.
تدبیر24»سردار مسعود زاهدیان در مورد افزایش مصرف مواد مخدر گل در میان معتادان و جوانان گفت: براساس آخرین پیمایش آماری در میان معتادان، مواد مخدر ماری جوانا و مشتقات آن دومین مخدر پر مصرف در کشور هستند و این ماده توانسته جایگزین مخدرهای صنعتی مانند شیشه شود.

وی در مورد نحوه ورود گل به کشور گفت: مخدر گل از سوی برخی افراد سودجو کشت و به فروش رسیده و مقداری نیز از آن سوی مرز وارد می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه کشت مخدر گل در مزرعه ها در داخل کشور نداریم، گفت: اینکه گفته می شود در کشور مخدر گل به صورت گسترده کشت می شود، دروغ است و عده ای سودجو در برخی باغچه ها و گلدان های خانگی اقدام به کشت و فروش مواد مخدر می کنند.

زاهدیان با اشاره به اینکه بیشترین مصرف گل در میهمانی ها است، افزود :برخی جوانان خود اقدام به مصرف و فروش مخدر گل می کنند و بیشترین مصرف آن در میهمانی های شبانه و در میان قشر جوانان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: