تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

کارت آزمون توزیع می شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه از فردا(سه شنبه) بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
تدبیر24»حسین توکلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 96 در صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم شهریور ماه در 53 شهرستان و 118 حوزه امتحانی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در این دوره تعداد 402 هزار و 430 داوطلب ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: از این تعداد 222 هزار و 736 داوطلب زن و 179 هزار 694 داوطلب مرد شرکت کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، تعداد 224 هزار و 214 داوطلب از تعداد شرکت کنندگان شامل داوطلبان گروه 1،2،3،4 در آزمون نوبت صبح و تعداد 178 هزار و 216 داوطلب دیگر از تعداد شرکت کنندگان شامل داوطلبان گروه 5 و 6 در آزمون نوبت بعد از ظهر سوم شهریور ماه در آزمون شرکت می کنند.
توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون از فردا سه شنبه 31 مرداد ماه بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلبان برای مشاهده و پرینت آن تا ساعت 24 روز پنجشنبه دوم شهریور ماه فرصت دارند تا با مراجعه و وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات ثبت نامی ضمن دریافت پرینت کارت آزمون خود برگه راهنمای آن را تهیه کنند.
وی ادامه داد: چنانچه داوطلبان مغایرتی در بندهای 3،8،9،16،17،20 و 21 مشاهده کردند ضرورت دارد اول و 2 شهریور ماه از ساعت 30: 8 تا 12 و 14 تا 18 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.
توکلی افزود: اگر داوطلبانی مغایرتی در سایر اطلاعات مشاهده کردند لازم است برای اصلاح تا سوم شهریور ماه منحصرا به سایت سنجش مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (دفترچه شماره یک) و بسته دوم شامل دفترچه آزمون تخصصی (دفترچه شماره دو) است.
وی گفت: دفترچه آزمون عمومی دارای 100 سوال است و داوطلبان باید متناسب با گروه عنوان شغلی سوالات را در مدت 110 دقیقه پاسخ دهند. تعداد سوالات تخصصی عناوین شغلی هر یک از گروه ها در برگ راهنما درج شده و داوطلبان باید متناسب با آن، در مدت 80 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.
توکلی افزود: در گروه یک آزمون استخدامی 18 هزار و 715 داوطلب، در گروه دو، یکهزار و 88 داوطلب، در گروه سه 192 هزار و 408 داوطلب، در گروه چهار 11 هزار و 403 داوطلب، در گروه پنج 2 هزار و 667 داوطلب و در گروه شش 175 هزار و 549 داوطلب حضور دارند.
چهارمین آزمون استخدام ادواری سوم شهریور ماه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: