تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بجنورد گفت: امروز در جامعه به مقوله ازدواج جوانان کم‌لطفی می‌شود.
تدبیر24»حمید رضا طیبی نسب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زن و مرد مکمل همدیگر هستند، وجود هر کدام بدون دیگری ناقص خواهد بود. 

وی با بیان اینکه بر اساس آیات و روایات قرآن زن و مرد لباس همدیگر هستند و بدون یکدیگر نمی‌توانند راه تکامل و رشد را طی کنند، افزود: روحیه اجتماعی زیستن در وجود همه انسان‌ها بوده و برای ساماندهی به زندگی اجتماعی، مشارکت و کمک زن و مرد به عنوان شریک و رفیق از همان ابتدا بسیار حائز اهمیت است. 

طیبی نسب با بیان اینکه ازدواج مایه آرامش افراد می‌شود، افزود: خداوند زن و مرد را برای آرامش یکدیگر خلق کرده و این در حالیست که امر ازدواج سبب تکمیل شدن ایمان مسلمان و افزایش رزق و روزی شده و در سایه اجرای این امر الهی محبت و رحمت بر آنان حاکم خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز به امر ازدواج در جامعه کم لطفی و در این باره کم کاری می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ادامه تحصیل در میان دختران به عنوان عاملی مهم در عدم ازدواج آنان خود را نشان می‌دهد، حال اینکه دختران می‌توانند ازدواج کرده و در کنار آن ادامه تحصیل بدهند. 

طیبی نسب با تاکید بر اینکه اشتغال نیز در موضوع ازدواج به‌ویژه در میان پسران یک دغدغه جدی است، یادآور شد: باید خانواده‌ها به محض ازدواج فرزندان حمایت خود را از آنان قطع نکنند، بلکه تا رسیدن به مرحله استقلال مالی آنان را پشتیبانی کنند. 

وی با بیان اینکه مسئله سربازی نیز عاملی مهم در این مقوله است، افزود: باید مسئولان از افراد متاهل در این مورد بیش از پیش حمایت کنند. 

طیبی نسب با بیان اینکه مسائل جنسی نیز در ازدواج امری مهم است، گفت: امروز انحراف جنسی از مهمترین معضلات اجتماعی بوده، زیرا آسیب‌های بسیاری را به خود فرد، خانواده و جامعه وارد می‌کند. 

وی یادآور شد: اسلام انحرافات جنسی را ممنوع و نهی کرده و راهکاری به نام ازدواج را برای جلوگیری از این کار گذاشته است.

برچسب ها: تدبیر24 ، جوانان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها