تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۸۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
لزوم توجه به وحدت

آقای جنتی، حمایت از دولت اینگونه است؟

جناب آقای آیت الله، آیا وضع معیشت، فسادهای مالی، وضعیت فرهنگی و غرب گرایی درهمین 8 ساله اخیر با وجود نیروهای انقلابی فاجعه آمیز نبود؟آیا نیروهای انقلابی فقط در دولت قبل ...

تدبیر24 : آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سیزده آبان و حضور هجده روز پیش مردم در این مراسم سخنان خود را آغاز کرد و برای حاضرین در این مراسم از خداوند متعال طلب خیر کرد.

وی پس از بیان حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان و سهیم دانستن رژیم صهیونیستی دراین عملیات به حوادث عاشورای 88   پرداخت و خاطر نشان کرد آنان علناً‌ گفتند که امام حسین (ع) را هم قبول ندارند و پرچم‌های امام حسین (ع) را هم آتش می‌زنند، به عزاداران امام حسین (ع) هم حمله می‌کنند، امام خمینی (ره) را هم قبول ندارند و عکس امام را هم پاره می‌کنند، آنان ماهیت خودشان را نشان دادند و بلوا بر پا کردند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه خطابه خود به مسئله حصر سران معترض وقایع سال 88 اشاره کرد و با روسیاه خواندن آنان افزود؛ که اینان در خانه خودشان امکانات و وسایل زندگی‌شان را دارند، تلویزیونشان را دارند، رفاهیاتشان را دارند ولی در خانه خودشان محبوس هستند که اگر رأفت فوق‌العاده اسلامی نبود، آنان باید اعدام می‌شدند و در ادامه اظهار داشت؛ اجمالا باید بگویم نظام خیلی منت بر سر این افراد گذاشته و گفته زنده بمانید و در خانه خودتان هم باشید و هر وقت خواستید شما را پیش پزشک هم می‌برند و امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند و در عین حال آنان حاضر نیستند اظهار ندامت کنند.

آیت الله جنتی درحالی راجع به مسئله حصر به خطابه پرداخت که تاکنون بعد از گذشت بیش از هزار روز هنوز هیچ محاکمه ای در مورد این افراد صورت نگرفته است.

جنتی ادامه داد: بسیج یعنی مردم و بسیج یعنی نیروهای مخلص و پاکدل. بسیجیان نیروهایی هستند که توقع و طمعی ندارند، چیزی نمی‌خواهند و به دنبال پست و مقام نیستند، آنها فقط به دنبال خدمت هستند و در همه عرصه‌ها نیز خدمات می‌دهند. هر جایی که فراخوانی اعلام شود، بسیجیان سربازان آماده‌ای هستند که اجابت می‌کنند و این برای نظام کم ارزش نیست.

اما نکته ی حائز اهمیت دراین خطبه درمورد نقد عملکرد انتصابات دولت بود. وی دراین باره افزود :در حال ‌حاضر عده‌ای با داس مشغول دروی نیروهای انقلابی هستند و روزنامه‌ها نیز بارها از این درویی‌‌ها نوشتند حال سوال من از رئیس جمهور این است که آیا شما این مسائل را می‌دانید یا خیر؟

در پاسخ به ایشان لازم به ذکر است که آیا وضعیت معیشتی، فسادهای مالی، وضعیت فرهنگی و غرب گرایی کشور درهمین 8 ساله اخیر فاجعه آمیز نبود؟ مگر نه اینکه مردم با انتخاب اعتدال منتظر تغییر در رفتارهای مدیریتی و اثر مثبت آن بر زندگی خود بوده اند؟

مگر رای اعتماد بالای نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی دولت نشان از اعتماد به کابینه و رویکر تغییر مدیریتی در بدنه دولت نبود؟

مگر نیروهای انقلابی فقط در دولت قبل که کارنامه درخشانی! ازخود به جای گذاردند حضورداشته اند؟

و نکته ی مهمتری که باید بدان پرداخته شود مسئله وحدت در زمان مذاکرات است.

آیا بهتر نبود که انتقاد مدیریتی به تصمیمات دولت برفرض وارد بودن نقد، فقط به خود ایشان و دستگاه اجرایی ارائه می شد؟

آیا بهتر نبود نقد دولت برفرض وارد بودن نقد، از تریبون جهانی نمازجمعه بیان نمی شد؟

آیا بهتر نبود نقد دولت برفرض وارد بودن نقد، با سعه صدر بیشتری و در زمان دیگری بیان می شد؟

بارها و بارها به فشارهای وارده بر تیم مذاکره کننده اشاره شده است و از مسئولین خواسته شده تا دراین زمان به حمایت ایشان پرداخته و با پشتوانه بهتری به روند مذاکرت ادامه دهند. لذا بار دیگر از مسئولین میخواهیم که بر این مهم همت بیشتری گمارده و همچون گذشته حامی دولت وقت باشند. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
یک اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
4
7
فقط متاسفم که تریبون نماز جمعه از تقدس افتاده و ... های سیاسی جای اخلاص و انصاف را گرفته است ... همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
4
5
هنوز 4 ماه از دولت نگذشته که این همه انتقاد به این دولت میکنید!!!!
آقای احمدی نژاد هشت سال هرکاری خواستن با مملکت کردن،ایشون لب تر نکردن! فقط به دلیل اینکه هم جناحی این آقایون بودند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
2
4
امروز که عصر ارتباط هست سعی کنیم اطلاع رسانی واطلاع دهی به مردم کامل و جامع باشد نه از تریبون نماز جمعه گزینشی اطلاع رسانی شو د فرزندان کروبی بعد این نماز جمعه اعلام کردن که پدرشون در خانه ای متعلق به وزارت اطلاعات و نصب سیستم های امنیتی و وضعیت بهداشتی پایین نگهداری می شوند در واقع نه زندگی می کنند!!!!!!!!!!!!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
2
سن که از یک مرزی بگذره به مشاعر آدم فشار میاد
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
2
فقط درموردفراز پایانی آنجاکه میگویید سوالی دارم.آیاانجاکه دولت جدیدوسایتهایی چون شمادرهرسخنرانی ونوشته ای وضع کشوررا فلاکت بار اعلام میکردیدوخزانه راخالی فشاربه تیم هسته ای وجری کردن بیشتردشمن نبود؟
نظر شما: