تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۸۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
10 مظنون تروریست در فیلیپین هنگام تلاش برای نفوذ در یک شهر جنوبی که بخشی از آن در دست گروه های مرتبط با داعش است کشته شدند.
تدبیر24»تارنمای 'فیل استار' روز سه شنبه اعلام کرد 10 نفر از اعضای گروه مائوته مرتبط با داعش در درگیری با نظامیان فیلیپین هنگامی که قصد داشتند به سمت منطقه جنگی در شهر 'مراوی' برای تقویت این گروه تروریستی ورود کنند، به هلاکت رسیدند.
ارتش فیلیپین اعلام کرد نظامیان این کشور تروریست ها را در دو قایق تفریحی در دریاچه 'لاناو' گرفتار کردند و جسد 5 تروریست روز دوشنبه از یک قایق قایق یافت، در حالیکه قایق دیگر با 5 تروریست غرق شد.
نیروهای دولتی فیلیپین حدود 100 روز است تروریست ها را در شهر مراوی تحت محاصره قرار داده اند و تاکنون بیش از 600 تروریست، بیش از 130 نظامی و 45 غیرنظامی در درگیری ها کشته شده اند.
'رودریگو دورته' رئیس جمهوری فیلیپین پس از جنگ در مراوی و از نخستین روزهای خرداد ماه در سراسر جزیره میندانائو این کشور حکومت نظامی اعلام کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، تروریست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها