تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

پتی: آرسنال به محرز نیاز دارد نه اوزیل

ستاره سابق آرسنال از آرسن ونگر خواست ریاض محرز را جذب و با جدایی مسوت اوزیل موافقت کند.
تدبیر24»آرسنال روزهای کابوس واری را در لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد. شکست تحقیر آمیز برابر لیورپول و کسب تنها سه امتیاز از سه بازی باعث شده بار دیگر هواداران این تیم از آرسن ونگر خشمگین شوند و خواستار برکناری این مربی باشند.

تا پایان فصل جابجایی تابستانی کمتر از یک روز دیگر باقی مانده است. امانوئل پتی ستاره فرانسوی سابق آرسنال از آرسن ونگر خواست که ریاض محرز را جذب کند.

او گفت: آرسنال باید در ساعات پایانی از فصل جابجایی تابستانی محرز را جذب کند. از نظر من او از بهترین‌های لیگ برتر انگلیس است و تاثیر باور نکردنی در بازی تیمش دارد. او بازیکنی است که می‌تواند آرسنال را نجات دهد.

پتی ادامه داد: من اگر مربی باشم به بازیکنان سرعتی و با تکنیک اهمیت بیشتری می‌دهم. الکسیس سانچس تنها بازیکنی است که در آرسنال چنین ویژگی را دارد. ونگر باید محرز را جذب کند تا تغییری اساسی در تیمش به وجود آورد.

او درباره اوزیل گفت: آخرین بازی که اوزیل در آن خوب بازی کرد به خاطر نمی‌آورم. من اگر جای ونگر بودم به او می‌گفتم که در باز است و می‌تواند راهی هر تیمی شود که دوست دارد.

برچسب ها: تدبیر24 آرسنال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: