تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰

انفجار در کارخانه مواد شیمیایی

نفوذ آب به درون یک کارخانه تولید مواد شیمیایی در تگزاسِ آمریکا منجر به وقوع دو انفجار شد.
تدبیر24»با وقوع این حادثه از نشت مواد شیمیایی زیان‌بار سخن می‌رود. دودی سیاه در اثر انفجار از کارخانه پتروشیمی فرانسوی "آرکما" متصاعد شده است.

بر اساس اظهارات رئیس آژانس مدیریت بحران آمریکا، FEMA، گاز متصاعد شده در اثر انفجارهای این کارخانه شیمیایی بسیار سمی و خطرناک است.

بنابر گزارش دویچه‌وله، مسئولان از مردم خواسته‌اند خانه‌های خود را در شعاع  سه کیلومتری محل حادثه تخلیه کرده و خود را به نقاط امن برسانند.
همچنین امکان انفجارهای دیگر در کارخانه پتروشیمی یاد شده منتفی نیست. مسئولان از ذخایر مواد بسیار سمی و قابل اشتعال در این کارخانه  گزارش داده‌اند. 

بر اساس اخبار منتشر شده، ارتفاع آب نفوذ کرده در این کارخانه به ۲ متر رسیده است. 

همچنین بنابر گزارش شینهوا، مقامات محلی تگزاس در تازه‌ترین گزارش‌های خود اعلام کردند بیم آن می‌رود که حدود ۴۰ نفر در این ایالت قربانی طوفان هاروی شده باشند.

در تگزاس از شدت طوفان هاروی کاسته شده اما شمار قربانیان هر روز بالاتر می‌رود. در شهر هیوستون نیز عملیات نجات مردم از خانه‌های سیل‌زده همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: تدبیر24 کارخانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: