تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

حذف چیلیچ و پیروزی ویلیامز و شاراپووا در دور سوم تنیس اپن آمریکا

بامداد شنبه در دور سوم مسابقات تنیس آمریکا، مارین چیلیچ مقابل دیه گو شوارتزمن از آرژانتین شکست خورد و حذف شد. در مسابقات زنان ونونس ویلیامز و ماریا شاواپووا به دور چهارم صعود کردند.
تدبیر24»در ادامه رقابت‌های تنیس اپن آمریکا بامداد امروز مارین چیلیچ با نتیجه‌ سه بر یک مقابل حریف آرژانتینی خود شکست خورد و حذف شد. در دیگر رقابت‌های مهم دور سوم مردان سم کری و میشا زورف حریفان خود را شکست دادند و به دور چهارم صعود کردند.

در مسابقات انفرادی زنان نیز بامداد شنبه ونوس ویلیامز، ماریا ساکاری از یونان را با نتیجه‌ دو بر صفر از پیش رو برداشت و به دور چهارم راه یافت. ماریا شاراپووا نیز صبح امروز سوفیا کنین از آمریکا را با نتیجه‌ دو بر صفر شکست داد و راهی دور چهارم شد.

در دیگر بازی های مهم زنان گاربینیه موگوروسا با پیروزی برابر ریباریکووا از اسلواکی به دور چهارم صعود کرد.

برچسب ها: تدبیر24 شاراپووا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: