تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

نوزادان رهاشده بندرعباسی

صدای گریه از محوطه بیمارستان شنیده می‌شد، نوزادهای دوقلو در یک پتو پیچیده شده و مورچه‌ها به صورت آنها هجوم برده بودند.
تدبیر24»میزان در ادامه نوشت: خواهر و برادر دو قلوی تازه به دنیا آمده حال خوبی نداشتند و ساعت‌ها بود که شیر نخورده بودند. خبری از مادرشان نبود، هر چه بود خبر از بی قراری نوزادان بود. صورت‌هایشان زرد شده بود و لب‌هایشان سیاه، انگار ساعت‌های زیادی بود که در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند. دو نوزادی که خواهر و برادر بودند و تازه یک هفته از زمان تولدشان به این دنیا می‌گذشت.

نجمه بهاری مددکاراجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین در شهر بندرعباس درمورد ر‌ها شدن دو نوزاد (خواهر و برادر) در محوطه بیمارستان، می‌گوید: چندی پیش برای پیگیری کار‌های روزمره و جهت پذیرش مددجو (مادر معتاد) به بیمارستانی در بندرعباس مراجعه کردم. در محوطه بیمارستان صدایی نگاه مرا به خود جلب کرد و وقتی دقت کردم متوجه شدم که صدا از کنار سطل زباله‌ای در محوطه بیمارستان می‌آید.

بهاری می‌افزاید: واقعا تاسف بار بود، دو نوزاد متولد شده (دختر و پسر) با معصومیت تمام، لای پتو در کارتن گوشه‌ای از پارکینگ عمومی و در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند. با همکاری پرستاران بیمارستان، نوزادان به سرعت به بخش منتقل شدند و اقدامات درمانی برای احیای دو نوزاد آغاز شد. در ادامه مشخص شد که نوزادن متولدشده دو قلو هستند و از بیمارستان دیگری به این بیمارستان منتقل شده و حدود ۷ الی ۸ ساعت در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند.

وی با بیان اینکه "متاسفانه مورچه‌های اطرف زباله به مژه‌ها و ابرو‌های دو نوزاد صدمه زده بودند" می‌گوید: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان بیمارستان، محل تولد دو قلو‌ها مشخص شد که پدر و مادر نوزاد از قشر ضعیف نبودند و بنا به دلایل دیگری نوزادان خود را رها کرده بودند.

این مددکار اجتماعی می‌گوید: با تلاش صورت گرفته و همکاری دادستانی و سازمان بهزیستی، دو نوزاد به شیرخوارگاه منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: