تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورشی موفق خواهد بود که معلمانش احساس عدم تعلق و جدایی از مدرسه نداشته باشند و مدرسه را از خودشان بدانند. آموزش و پرورش ما به مشارکت همه اولیا و خانواده ها نیاز دارد.
تدبیر24»رضوان حکیم زاده در مراسم جشن شکوفه ها با بیان اینکه در مجموع هشت میلیون نوآموز پیش دبستانی و دبستانی مهرماه را با شور و اشتیاق شروع خواهند کرد گفت: از این میزان یک میلیون و 495هزار کلاس اولی هستند.

وی افزود: مسیر تعلیم و تربیت از پیش دبستانی و دبستان شروع می شود و سهم مربیان و معلمان در این مرحله پررنگ است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در تلاشیم برای همه کودکان ایرانی بدون در نظر گرفتن قومیت، مذهب و نژاد، فرصت های برابر آموزشی فراهم کنیم اظهار کرد: به پرورش همه جانبه تمام ابعاد شخصیتی کودکان توجه داریم.  

به گزارش ایسنا، عباسعلی باقری، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه دوره پیش دبستانی و دبستان مهمترین دوران تربیتی زندگی فرزندان ماست، افزود: دانشمندان علوم رفتاری معتقدند 70درصد شخصیت کودکان قبل از هفت سالگی شکل می گیرد و تا 12 سالگی تکمیل می‌شود. باید قدر این دوره را بدانیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها