تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

ونگر رکورد فرگوسن را شکست

آرسن ونگر به اولین مربی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که توانسته ۴۵ تیم مختلف را در لیگ انگلیس شکست دهد.
تدبیر24»هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر دیروز (یک‌شنبه) با برگزاری سه بازی به پایان رسید که در یکی از دیدارهای برگزار شده آرسنال در خانه به دیدار برایتون رفت و موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد. در این مسابقه برای تیم لندنی ناچو و آیوبی گلزنی کردند.

آرسن ونگر بعد از این دیدار به اولین مربی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که توانست ۴۵ تیم مختلف را در فوتبال انگلیس شکست دهد. پیشتر آلکس فرگوسن توانسته بود با شکست ۴۴ تیم مختلف در لیگ برتر در این زمینه رکورددار شود که حالا این افتخار به آرسن ونگر رسید.

ونگر که ۲۱ سال هدایت آرسنال را برعهده دارد، بیش از یک دهه است که نتوانسته این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند و فصل قبل حتی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز ناکام بود ولی قهرمانی در جام حذفی سبب شد که سران تیم لندنی قرارداد این مربی باتجربه فرانسوی را برای دو فصل دیگر تمدید کنند.

برچسب ها: تدبیر24 فرگوسن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: