تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جلسات مشترکی با ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: مذاکراتی بر سر کسر خدمت سربازی فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و ارائه دیپلم مهارتی دوم به فارغ التحصیلان رشته‌های نظری در حال انجام است.

تدبیر24»علی زرافشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مهارت آموزی در دوران سربازی اظهار کرد: در تلاشیم تا مهارت آموزی را در کشور توسعه دهیم. در همین راستا ستاد کل نیروهای مسلح جلسات مشترکی با بخش‌های مختلف دارد که یکی از کارگروه‌ها مربوط به آموزش و پرورش است.

وی افزود: موارد مختلفی در این جلسات مشترک در دست بررسی است که از جمله آنها تعیین تکلیف خدمت سربازی برای دانش آموزان فارغ التحصیل شاخه‌های فنی و حرفه‌ای است. بحث اعطای مشوق‌هایی مبنی بر کسر خدمت از دوره سربازی  برای فارغ التحصیلان این رشته‌ها مطرح است. همچنین قرار است توافقاتی صورت بگیرد تا آنها که فارغ‌التحصیل رشته‌های نظری هستند نیز در دوره سربازی تحت آموزش‌های مهارتی قرار بگیرند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود:  تلاش می‌کنیم مهارت‌ها را طوری تنظیم کنیم که این دانش آموزان یک دیپلم دیگر هم بگیرند، یعنی دو دیپلم داشته باشند.

زرافشان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا کاهش 600 پرسنل از بدنه وزارت آموزش و پرورش صحت دارد؟ گفت: در ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه آمده است که باید دستگاه‌های دولتی 15 درصد از نیروهایشان را کاهش دهند. البته این موضوع در قانون برنامه پنجم توسعه هم مطرح بود اما اجرا نشد. باید طبق برنامه ششم توسعه 15 درصد از نیروهای آموزش و پرورش کاهش یابد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها