تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴

هشدار پلیس به طلا فروشان

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان دهلران هشدارهای پلیسی برای پیشگیری از سرقت طلافروشی‌ها را بیان کرد.

به گزارش تدبیر24 سرگرد«سعید عالی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی ایلام،اظهار کرد: طلافروشان باید علاوه بر قفل‌های کتابی بر روی درب‌های ورودی از قفل و سوییچ مخفی برای پلمب مغازه‌ی طلافروشی نیز استفاده کنند و در مواقع تعطیل کردن مغازه حتماً طلا و جواهرات از داخل ویترین جمع‌آوری و در گاو صندوق قرار بدهند و بهتر است گاو صندوق در مغازه طوری جاسازی شود که قابل رویت نباشد.

وی با بیان این‌که بهتر است طلافروشان از گاوصندو‌ق‌های بالای یک تن استفاده کنند، ادامه داد: باید فعالان این صنف تا حصول کامل از صداقت و امانت‌داری شاگردان و کارگران از تحویل دادن کلید به آنها خودداری و از خرید هر گونه اموال اشیاء و جواهرات بدون فاکتور خرید از افراد ناشناس و افراد نابالغ به شدت اجتناب کرده و در صورت مشاهده مراتب را به پلیس 110 یا کلانتری مرکزی اطلاع دهند.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به این‌که در زمان قطع برق مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت باید انجام شود، گفت: ممکن است افرادی برای جلب نظر در جلو مغازه شما اقدام به نزاع ساختگی و از این فرصت برای دستبرد به مغازه استفاده کنند.

وی نصب دوربین مداربسته را الزامی دانست و افزود: طوری باید دوربین نصب شود که چهره‌ی افراد مراجعه‌کننده به وضوح قابل تشخیص بوده و برای بازدارندگی صفحه‌ی مانیتور نیز در رؤیت مراجعه‌کنندگان قرار گیرد و تصاویر ضبط شده نیز با خرید و نصب دستگاه مربوطه برای مدت یک ماهه ضبط و نگهداری شوند.

عالی‌پور ادامه داد: در روی شیشه‌ها و در معرض مراجعه‌کنندگان برروی کاغذ A4 نوشته شود این مغازه مجهز به چشم الکترونیکی بوده و با دوربین مداربسته کنترل می‌شود.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان دهلران وصل بودن دزدگیر‌ها به تلفن 110، مراقبت از مشتری‌هایی که تقاضای رؤیت طلا زیاد و گران‌قیمت را دارند، فروشندگان در هنگام جمع‌آوری طلاجات درب را قفل و از پذیرش مشتری خودداری کرده و خرید سیستم حفاظت الکترونی از شرکت‌های معتبر و شناخته شده را از دیگر راهکارهای پیشگیری از سرقت طلا در مغازه‌های مربوطه دانست.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: