تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

اعتراف تلخ ونگر

سرمربی آرسنال اعتراف کرد که دیگر رسیدن به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر برای تیمش سخت خواهد بود.
تدبیر24»آرسنال دیشب (شنبه) در حالی که با یک گل از واتفورد پیش بود، نتیجه‌ مسابقه را واگذار کرد و با نتیجه‌ ۲ بر یک در این بازی شکست خورد.

آرسن ونگر که در حال‌ حاضر تیمش ۱۳ امتیاز با صدر جدول رده‌بندی فاصله دارد، بعد از این بازی، گفت‌: اعتراف می‌کنم که رسیدن به تیم‌های صدر جدولی در حال‌ حاضر خیلی سخت است. ما اکنون زیاد به منچسترسیتی فکر نمی‌کنیم و به خودمان نگاه می‌کنیم. امشب بد بودیم و باید دلیل بازی بد را جویا شویم. در دقایقی از مسابقه فقط خوب بازی کردیم، باید تلاش کنیم در ۹۰ ‌دقیقه خوب باشیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: واتفورد زرنگی به خرج داد و در دقایق کلیدی مسابقه از اشتباه بازیکنان استفاده کرد. به آنها تبریک می‌گویم فوتبال حساب شده و خوبی را بازی کردند و حق‌شان این بود که پیروز میدان باشند. من امیدوارم که تیمم بتواند در بازی‌های بعدی نتیجه‌ را جبران کند.

آرسنال در این مسابقه الکسیس سانچس و آرون رمزی را همراه خود به بازی با واتفورد نیاورده بود. حالا توپچی‌های لندن باید خودشان را برای بازی پنجشنبه شب برابر رداستار  آماده کنند و در هفته‌ دوم لیگ برتر نیز به مصاف لیورپول خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: