تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰

کشف 18 هزار لیتر سوخت قاچاق

با تلاش ماموران انتظامی لامرد استان فارس 18 هزار لیتر گازوئیل قاچاق جاسازی شده در زیر بار پیاز کشف شد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی لامرد اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر هنگام گشت‌زنی در گردنه چاهشور به دو کامیون بنز مظنون شدند.

اکبر زلفی ادامه داد: هر دو کامیون که به وسیله بسته‌های پیاز به طور کلی پوشانده شده و در حال عبور از گردنه چاهشور بودند توسط ماموران متوقف و در بازرسی از خودروها مشاهده شد دارای مخزن‌های 12 هزار لیتری جاسازی شده در زیر پیازها هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو کامیون به همراه متهمان برای بررسی بیشتر به یکی از مقرهای پلیس منتقل شدند که پس از تخلیه بار پیاز و بازرسی از آنها در مجموع 18 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از دو کامیون کشف شد.

زلفی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی این شهرستان تحویل داده شدند، افزود: تحقیقات بیشتر پلیس در این مورد همچنان ادامه دارد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: