تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵

رکورد جالب مهاجم ۱۸ ساله آرسنال

مهاجم ۱۸ ساله‌ با گلزنی برابر نوریچ به اولین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل شد که بعد از حضور ونگر در این تیم متولد شد و گلزنی می‌کند.
تدبیر24»آرسنال در حالی که دیشب (سه‌شنبه) تا دقایق پایانی با یک گل از نوریچ عقب بود با گلی که انکیتای ۱۸ ساله به ثمر رساند توانست بازی را به تساوی بکشاند و در وقت‌های ‌اضافه باز هم این بازیکن گلزنی کرد تا آرسنال با برتری برابر نوریچ راهی مرحله بعد شود.

ادی انکیتا تبدیل به اولین بازیکنی شد که بعد از حضور آرسن ونگر در آرسنال متولد شد و برای این تیم گلزنی کرد. این بازیکن جوان متولد ماه می ۱۹۹۹ است، ‌یعنی دقیقا سه سال بعد از این که ونگر به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد به دنیا آمد.

سرمربی فرانسوی در طول مدت حضورش در آرسنال سه قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده است و هفت بار هم این تیم را به قهرمانی در جام حذفی رساند.

آرسنال هر چند در کسب جام، رکورد چندان خوبی در فوتبال انگلیس ندارد ولی هر سال پدیده‌های جوان زیادی را به فوتبال معرفی می‌کند. انکیتای ۱۸ ساله می‌تواند در آینده با بازی‌های بیشتر در آرسنال راهی تیم‌های بزرگ شود و برای این تیم لندنی هم منبع درآمدی باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: