تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
صالحی:

امیدواریم در ۷ سال آینده شاهد راه‌اندازی واحد ۲ نیروگاه بوشهر باشیم

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم در ۷ سال آینده شاهد راه اندازی واحد ۲ و دو سال بعد واحد ۳ نیروگاه بوشهر باشیم.
تدبیر24» علی‌اکبر صالحی در کنفرانس خبری مشترک با رییس روس اتم ضمن خیرمقدم به رییس روس اتم که برای اولین بار از سایت بوشهر بازدید می‌کنند گفت: فکر نمی کنم سایت هسته ای در دنیا باشد که آوازه‌اش به اندازه سایت بوشهر بلند باشد.
صالحی پروژه های جدید نیروگاه بوشهر را  را از مصادیق همکاری مثبت ایران و روسیه دانست و گفت: ما قبل از انقلاب در مدار سیاسی غرب بودیم اما هیچ کمکی به ما نکردند و شوروی و روسیه فعلی این همکاری را با ایران داشت. ورود ما به صنعت هسته ای با کمک همسایه خوب ما روسیه بوده است و عجیب است ورود ما به فن‌آوری هسته‌ای که با همکاری روسیه انجام می شود و این پیام مهمی برای غرب دارد.
وی با اشاره به روند شروع به ساخت واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه بوشهر اظهار کرد: میلیون ها مترمکعب خاکبرداری انجام شده و امروز شاهد گودبرداری برای فونداسیون واحدهای ۲ و ۳ هستیم.
صالحی خاطرنشان کرد: از نظر ما پروژه جلوتر از زمان خودش است و امیدواریم در ۷ سال آینده شاهد راه اندازی واحد ۲ و دو سال بعد واحد ۳ باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: